Posts

Showing posts from August 4, 2023

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ

  ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ/ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ 26/02/24 Τρίωρο εκπαιδευτικό σεμινάριο “Piraeus Makerspace: Green & Social Incubator”, ΣΚΥΠ, Πειραιάς. https://mkaryotaki.sites.sch.gr/?p=185   20/01/24  Εισήγηση με τίτλο “Chatbots in hybrid learning & training environments: Their integration in an Economics & Business Course” στο Διεθνές Συνέδριο “Learning from the Extremes” με συνδιοργάνωση της Ελληνογερμανικής Αγωγής, του ΙΕΠ & του Δικτύου Eden, Ελληνογερμανική Αγωγή, Παλλήνη. https://mkaryotaki.sites.sch.gr/?p=183   20/12/23  Εισήγηση με τίτλο: “Οι δεξιότητες του 21ου αιώνα & η Ποιοτική Εκπαίδευση ως στόχος της Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ για το 2030” στη διημερίδα της ΔΔΕ Πειραιά, ΓΕΛ Αίγινας. https://mkaryotaki.sites.sch.gr/?p=175   12/10/23  Εισήγηση με τίτλο: “Erasmus+ days 2023: “Upskilling and reskilling youth towards quality education in the frame of the UN Sustainable Development Goals by 2030”, Ceret. https://mkaryotaki.sites.sch.gr/...

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

  ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ A. Drigas, M. Karyotaki, and Ch. Skianis, “Mobiles, digital tech, empathy, metacognition, self-consciousness and the role of parents in schools and societies of the future,” Int. J. Interact. Mob. Technol., vol. 17, no. 07, pp. 118–132, 2023. M. Karyotaki, A. Drigas, and Ch. Skianis, “A Conversational Agent as a personal and professional development tool for healthy aging and sustainable living”, In ARA Journal of Sciences, no. 5, pp. 896–1018, 2022. M. Karyotaki and Ch. Skianis, “The role of Conversational Agents and other digital technologies in healthy aging education”, TechHub Journal, vol. 2, no. 2, pp. 68–81, 2022. M. Karyotaki, C. Lele, and Ch. Skianis, “Inclusive Education based on the 9-Layered Model of Giftedness and the Role of Digital Technologies”, Eximia Science, vol. 5, no. 1, pp. 702–716, 2022. M. Karyotaki, A. Drigas, and Ch. Skianis, “The role of mobiles and women in the sustainable local economic development”, Int. J. Interact. Mob. T...