Εργαλείο ανίχνευσης της χαρισματικότητας σε ενήλικα άτομα

Εργαλείο ανίχνευσης της χαρισματικότητας σε ενήλικα άτομα


Στόχοι:
   Η ολοκλήρωση της διδακτορικής αυτής έρευνας θα σημάνει την αξιοπιστία και εγκυρότητα του εργαλείου ανίχνευσης και θα επιβεβαιώσει την υπόθεση ότι:
·   η νοημοσύνη και η συνείδηση δομούνται σε επίπεδα με ιεραχική δομή.
· πτυχές της νοημοσύνης όπως η αγάπη για τον άνθρωπο (humanity, compassion), η αυτεπίγνωση-ενσυνειδητότητα (mindfulness) και η προσωπική υπέρβαση  (self-transcendence) είναι οι ικανότητες που διαθέτουν λιγότεροι άνθρωποι και είναι πτυχές ανώτερων μορφών νοημοσύνης.  

References:
Drigas, A. and Karyotaki, M: "A Layered-Model of Human Consciousness", iJES, vol. 7, n. 3, (2019).
Drigas, A. and Karyotaki, M: “Attention and its Role: Theories and Models”, iJET, vol. 14, n. 12, (2019). 
Drigas, A. Karyotaki, M. and Skianis Ch.: “Mindfulness Training, Assessment and Intelligence", iJES, vol. 6, n. 3, (2018).
Drigas, A. Karyotaki, M. and Skianis Ch.: “An Integrated Approach to Neuro-development Neuroplasticity and Cognitive improvement”, iJES, vol. 6, n. 3, (2018).
Drigas, A. Skianis Ch. and Karyotaki, M.: “Success: A 9 Layered-based Model of Giftedness”, iJES, vol. 5, n. 4, (2017).
Drigas, A. and Karyotaki, M.: “Attentional control & other executive functions”, iJET, vol. 12, number 3, (2017).
Drigas, A. and Karyotaki, M.: "Latest trends in Problem Solving Assessment", iJES, vol. 4, number 2, (2016).
Drigas, A. and Karyotaki, M.: “Online and other ICT Applications for Cognitive Training and Assessment”, iJOE, vol. 11, number 2, (2015).
Drigas, A. and Karyotaki, M.: “Learning tools and applications for cognitive improvement”, ”, iJEP, vol. 4, number 3, (2014).

Αν επιθυμείτε να συμμετέχετε στην έρευνα, πατήστε εδώ:



Comments